Dokładny adres kupującego:
Niniejszym w dniu …………………………………………………………….. (dzień/miesiąc/rok) Zgłaszam reklamację towaru, zgodnie z informacjami poniżej:
protokół nr
sporządzony w dniu
Pieczęć firmowa sprzedawcy
PROTOKÓŁ PRZYJĘCIA REKLAMACJITOWARU LUB USŁUGI
dane nabywcy
data sprzedaży
data przyjęcia reklamacji*
miejsce sprzedaży
miejsce przyjęcia reklamacji*
dane paragonu dokumentującego sprzedaż
nazwa towaru lub usługi pozwalająca na jednoznaczną identyfikację oraz cena towaru lub usługi
Uwagi sprzedawcy:
opis towaru lub usługi stanowiący rozwinięcie w/w nazwy
opis przyczyny i okoliczności reklamacji (dostarczenie towaru niezgodnego ze złożonym zamówieniem, braki ilościowe, istnienie wady uniemożliwiającej używanie towaru zgodnie z jego przeznaczeniem, inne okoliczności)* wybrać odpowiednie i wpisać obok
Uwagi sprzedawcy:
wybór roszczenia: nieodpłatna naprawa towaru/ wymianę towaru reklamowanego na taki sam wolny od wad/
obniżenie ceny/ zwrot zapłaconej ceny przelewem na mój rachunek bankowy * wybrać odpowiednie i wpisać obok
Zwrot pieniędzy na numer rachunku bankowego lub wskazanie w jaki sposób ma nastąpić zwrot::
Uwagi sprzedawcy
........................................ (kupujący) ........................................ (sprzedający)
Pobierz dokument w PDF.